Meleklerden mesajınız var ;)

Herkese Merhaba,

Kendinize ait bir parça bulacağınız küçük bir platform burası. Bazen çok uç noktalara gideceğiz. Bazen günlük hayatımızdan konuşacağız. Bazen aslında bu dünyaya daha önceden de geldiğimizi göreceğiz :) durun korkmayın öcü değilim :)))

12 senelik finans ve muhasebe geçmişinden sonra psikolojiyle tanıştım. Kişisel Gelişim, Melek Koçluğu, Geçmiş Yaşamı Şifalandırma, Astroloji, NLP, Quantum derken kendimi boyut atlamış bir hayatın içerisinde buldum. Ama beni en çok mutlu eden 'yaşam amacıma' ulaşmış olmamdı...

Benim için kimisi yaşam koçu, kimisi ilişki danışmanı, kimisi melek terapisti kimisi astrolog falan diyor :)

Aslında ben bu dünyaya 'insanlara kanallık ve rehberlik' etmek için peri olarak geldim :) Sizin hayatınızda belli bir dönem kalıyor, size gerekli deneyimi yaşattıktan ve rehberlik yaptıktan sonra sizinle tatlı bir şekilde vedalaşıp başka hayatlara kanallık etmeye gidiyorum :)

İşte ben buyum :)

En büyük niyetim; 'kanser hastalarına, kalp hastalarına, zor hastalıklara tedaviye yanıt vermeyen insanlara şifa vermek... Ben sizleri bulmaya niyet ettim, sizler de şifalanmaya ve beni bulmaya niyet edin yeter...

Melek Koçluğu, Yaşam Koçluğu ve Astrolojik Danışmanlık için sevcanelif@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.




30 Ocak 2013 Çarşamba

Aşk, Evlilik, İlişki Ve Kariyer Planlaması Semineri! :)


Beklenen gün geldi çattı diyebiliriz artık. Sürekli merak ettiğiniz ve sorduğunuz İlişki ve Kariyer yaşantınızın semineri belirlendi...

Girdap yaşadığınız ve sonunu bilmediğiniz ilişkiniz sizi sürekli düşündürüyor mu?
Evliliğiniz kötü gidiyor ve ne olacağını bilmek mi istiyorsunuz?
Sorunlu ilişkiniz nasıl düzelebilir?
Henüz aşkı yaşayamadınız mı?
Evleneceğiniz kişi nasıl biri olacak?
Kaç evlilik yaşayacaksınız?
Hayatınızdaki kişi sizin için doğru insan mı?
Onunla sonu ne olabilir?
Ve en önemlisi var ki, 'o doğru insan ne zaman karşınıza çıkacak ve evleneceksiniz?'


İş hayatına yeni atılanlardan mısınız?
Yıllardır sevmediğiniz bir işte mi çalışıyorsunuz?
Ne iş yaparsanız başarıya ulaşacağınızı bilmeyenlerden misiniz?
Projenizde hangi yolları izlerseniz en üst seviyeye taşıyabilirsiniz?
İş yaşantınızda takındığınız tutum ne olmalı?
Kariyer hayatınızda gelebileceğiniz en son noktayı mı merak ediyorsunuz?

İşte tüm bu soruların cevabını hatta daha fazlasını doğum haritanızın sizi yönlendirmesi sonucunda seminerimizde öğrenebileceksiniz...

Seminerimizin katılım şartlarını öğrendiniz. Ama biz yine de aramıza katılacak yeni arkadaşlara şimdiden 'hoşgeldiniz' diyerek aşağıda ayrıntıları veriyoruz....

Seminere Katılım ve Ödeme Koşulları

Seminere katılım kişi sayısını belirlemek ve kargaşayı önlemek adına banka havalesi ile olacak olup, aşağıdaki banka hesap numarasına ödeme gerçekleştikten sonra kaydınız otomatik alınacaktır. Bizlere ulaşabileceğiniz telefon numaraları ve mail adresleri aşağıdaki gibidir.

Sevcan Elif Akbaş 0535 542 85 65 sevcanelif@gmail.com
Hülya Balıkavlayan Yüce 0533 920 18 74 h.balikavlayan@hotmail.com


Tarih: 9 Şubat 2013 Cumartesi
Saat : 14.00 - 19.00 arası

Ücret 80 TL
Hesap Adı Hülya Yüce
Denizbank Maltepe Şubesi
Hesap Numarası 6811567
Şube No 9320
IBAN NO:  TR14 0013 4000 0068 1156 7000 01

YER: Golden Age 2 Hotel 
Taksim Oteller Bölgesi
Albülhakhamit cd. No:40 Taksim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder