Meleklerden mesajınız var ;)

Herkese Merhaba,

Kendinize ait bir parça bulacağınız küçük bir platform burası. Bazen çok uç noktalara gideceğiz. Bazen günlük hayatımızdan konuşacağız. Bazen aslında bu dünyaya daha önceden de geldiğimizi göreceğiz :) durun korkmayın öcü değilim :)))

12 senelik finans ve muhasebe geçmişinden sonra psikolojiyle tanıştım. Kişisel Gelişim, Melek Koçluğu, Geçmiş Yaşamı Şifalandırma, Astroloji, NLP, Quantum derken kendimi boyut atlamış bir hayatın içerisinde buldum. Ama beni en çok mutlu eden 'yaşam amacıma' ulaşmış olmamdı...

Benim için kimisi yaşam koçu, kimisi ilişki danışmanı, kimisi melek terapisti kimisi astrolog falan diyor :)

Aslında ben bu dünyaya 'insanlara kanallık ve rehberlik' etmek için peri olarak geldim :) Sizin hayatınızda belli bir dönem kalıyor, size gerekli deneyimi yaşattıktan ve rehberlik yaptıktan sonra sizinle tatlı bir şekilde vedalaşıp başka hayatlara kanallık etmeye gidiyorum :)

İşte ben buyum :)

En büyük niyetim; 'kanser hastalarına, kalp hastalarına, zor hastalıklara tedaviye yanıt vermeyen insanlara şifa vermek... Ben sizleri bulmaya niyet ettim, sizler de şifalanmaya ve beni bulmaya niyet edin yeter...

Melek Koçluğu, Yaşam Koçluğu ve Astrolojik Danışmanlık için sevcanelif@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.




16 Ocak 2013 Çarşamba

Anne-Ebeveyn / Ebeveyn-Anne Astroloji ve Rehberlik Semineri




27 Ocak 2013 tarihinde Anne-Ebeveyn / Ebeveyn-Anne başlığı altında yeni bir seminerimiz olacak! :) uzun zamandır bu konuya talep ve soru alıyoruz. Seminerlerimiz arasında bu konuya öncelik verme gereksinimi duyduk. Doğum haritalarınız yeniden size ışık tutuyor...

Bu seminer kime hitap ediyor?

·        Anne
·        Anne adayı(anne olmak isteyenler dahil)
·         Ebeveyn

Bu seminerde neler öğreneceğim?

·         Çocuklarınızla yaşadığınız iletişim probleminin sebebini,
·         Onları daha iyi tanıma fırsatını,
·         Yaşayabileceği sağlık sorunlarını,
·         Kaza risklerini,
·         Hayatı boyunca nelere dikkat etmesi gerektiğini,
·         Geleceği ile ilgili daha iyi yönlendirilmesini,
·         Onların belki de bir ebeveyn olarak hiç bilmediğiniz özelliklerini,
·         Ne tür bağımlılıkları olabileceğini,
·         Onlara nasıl yaklaşmanız gerektiğini.

Eğer hamile yada hamile kalmak istiyorsanız;

·         Ne zaman Anne olacaksınız?
·         'Anne' olmak için bir sorununuz var mı?
·         Çocuğunuz nasıl biri olacak?
·         Onunla nasıl iletişime geçebilirsiniz?
           
 Bir ebeveyn olarak;

·         Nasıl bir Anneye sahip olduğunuzu,
·         Annenizin bilmediğiniz taraflarını,
·         Ne tür rahatsızlıklar yaşayabileceğini,
·         Sağlık sorunlarını…

Bu seminer sonunda ne olacak?

·         Yıllardır çocuğunuzla yaşadığınız iletişim problemini çözeceksiniz,
·         Onları yakından tanıyacaksınız,
·         Ne tur bağımlılıkları olabilir bileceksiniz,
·         Onları geleceğiyle ilgili okul-is seçimlerinde doğru yönlendireceksiniz,
·         Sağlıklarında önemli hatta geleceklerinde önemli bir rol oynayacaksınız…

Peki ya 'Anne' adayları ne olacak?

Onlar çocuklu annelerden bir adim daha öndeler aslında :) doğmamış çocuklarını tanıyacaklar... Onlara nasıl yaklaşmaları gerektiğini öğrenecekler... Her Anne gibi çocukları dogmadan birçok bilgiyi edinebilecekler onlar hakkında...

Anne engeli taşıyan ama Anne olmak isteyenler... Geçmiş karmanız da bunun nedenini gelin birlikte öğrenelim. Ve Anne olmak için belki de denenebilecek en son şeyi deneyin. Belki de en son deneyeceğimiz aslında ilk yapmanız gerekendir ne dersiniz?

Şifalandırma süreçlerini kendiniz tanıyın... Kendi kendinizi şifalandırın...

Unutmayın hayatta hiç bir şey için geç değildir. Ve güç her zaman 'şimdiki anda' dır...

Seminere Katılım ve Ödeme Koşulları

Seminere katılım banka havalesi ile olacak olup, aşağıdaki banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirdikten sonra kaydınız otomatik olarak alınacaktır. Bizlere ulaşabileceğiniz telefon numaraları ve mail adresleri aşağıdaki gibidir.


Hülya Balıkavlayan h.balikavlayan@hotmail.com 0533 920 18 74

Sevcan Elif Akbaş sevcanelif@gmail.com 0535 542 85 65


Ücret:  80 TL.
Hesap Adı Hülya YÜCE
Denizbank Maltepe Şubesi
Hesap No : 6811567
Şube No : 9320
IBAN: TR14 0013 4000 0068 1156 7000 01

YER   : Golden Age 2 Hotel (Taksim Oteller Bölgesi)
Adres: Abdülhakhamit caddesi No:40 Taksim
Tarih : 27 Ocak 2013 Pazar
Saat   : 14.00 18.00 arası

2 yorum: